بهترین هدایا برای همایش های رسمی و بین المللی

زمان مطالعه: 6 دقیقه
هدایا نمایشگاهی
در این مقاله میخوانید

با نزدیک شدن به همایش های رسمی و بین المللی یکی از مهمترین دغدغه ها ی سازمان ها و مسئولان خرید آنها تهیه‌ی هدایای مناسب و ارزشمند برای میهمانان خود است. این مسئله از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است؛ چرا که اگر هدیه‌ای که از طرف یک سازمان یا شرکت اهدا می شود فاکتور های لازم را داشته باشد و در خرید آن دقت کافی به کار گرفته شود؛ می تواند موجب ماندگاری نام شرکت شما در ذهن مخاطبان شود و افراد با دیدن آن هدیه از شما به خوبی یاد کنند؛ همین موضوع میتواند تبلیغی برای شرکت شما به حساب بیاید به عنوان مثال اگر شما یک تابلوی ارزشمند و نفیس قلم زنی با درج لوگوی شرکت خود را به یکی از مدیران و یا کارکنان شرکتی اهدا کنید؛ در واقع با هزینه ای کم سالیان دراز تبلیغ شرکت و سازمان خود را کرده اید !  چرا که قرار گرفتن این تابلو در دفتر کار آنها میتواند افرادی را که با آن سازمان در ارتباط هستند را با شرکت

شما آشنا کند. این موضوع می‌تواند مقدمه‌ای بسیار خوب برای همکاری های جدید شما با سایر سازمان ها و ارگان ها باشد. اما این مسئله همان طور که می‌تواند بسیار مفید واقع شود و تبلیغی برای شرکت شما به حساب بیاید؛ می تواند  نتیجه‌ای بالعکس هم داشته باشد و موجب شود خاطره‌ی خوبی از شما و شرکتتان در ذهن افراد رقم نخورد.

چه هدایایی برای همایش های رسمی و بین المللی مناسب است؟

 زمانی که صحبت از هدایای سازمانی و تبلیغاتی می شود به یاد سر‌‌رسید، ساعت، خودنویس و تقویم های رومیزی می‌افتیم.

اما آیا واقعاً هدایای تبلیغاتی تنها محدود به همین چند مورد می شوند؟

این چند مورد هدایای معمولی هستند که از طرف سازمان ها و شرکت های مختلف اهدا می شوند؛ ولی نکته ی قابل توجه این است که مگر مدیر یک سازمان و یا کارکنان آن در طول سال نیازمند چند عدد تقویم، سررسید،خودنویس، ساعت و …..می باشند؟

بی شک به هر کدام یک از این افراد در طول یک سال چندین و چند مرتبه مواردی از این قبیل احدا میشود. اما آنها حداکثر نیازمند یک تقویم، سررسید، خود نویس ….. در طول سال می باشند و سایر آنها بی استفاده می مانند.

آیا شما نیز میخواهید همانند  سایر سازمان ها و ارگان ها به کارکنان و شرکت‌های طرف قرارداد خود چنین هدایایی اهدا کنید؟ با وجود اینکه میدانید کاربردی ندارند!

در جست‌و‌ جوی تفاوت و خلاقیت باشیم!

 اکنون پای خلاقیت به میان می آید؛ فاکتوری که می تواند به شما در انتخاب هدیه بسیار کمک کند و شما را از سایرین متمایز نماید.

داشتن خلاقیت همواره از عوامل مهم موفقیت به شمار می آمده. خلاقیت در انتخاب هدیه سازمانی و تبلیغاتی میتواند کمک کند تا محصولی که تهیه می کنید علاوه بر داشتن زیبایی بصری، کاربردی نیز واقع شود.

اگر بخواهید به تهیه‌ی هدیه‌ای جدید و خلاقانه برای کارکنان خود و شرکت های طرف قراردادتان فکر کنید قطعاً هدیه دادن صنایع دستی می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد!

شاید در حال حاضر که این مطلب را مطالعه می کنید به این موضوع فکر کنید که با قیمت بالای محصولات صنایع دستی چطور میتوان آن را به عنوان هدیه برای کارکنان و یا مدیران تهیه کرد؟

اگر شما مسئول خرید یک شرکت و یا سازمان هستید می خواهم این خبر خوب را به شما بدهم که می‌توانید با کمترین بودجه نیز صنایع دستی را به عنوان هدیه تبلیغاتی خود تهیه کنید! اما چطور؟

شرکت صنایع دستی اریسا در زمینه فروش صنایع دستی ایرانی فعالیت گسترده‌ای دارد. این شرکت ‌توانسته با ارائه‌ی طیف گسترده‌ای از صنایع دستی هفت گانه‌ی ایرانی نظر بسیاری از ارگان ها و سازمان های مهم دولتی و غیر دولتی را جلب نماید و تهیه کننده‌ی هدایای آنها باشد.

اگر قصد خرید از شرکت اریسا را دارید هیچگاه نگران بودجه محدود خود نباشید! چراکه اریسا طیف گسترده ای از محصولات صنایع دستی را در بازه های قیمتی متفاوت ارائه کرده است و شما می توانید با بودجه هشت هزار تومان تا چند میلیون تومان از اریسا خرید کنید.

این شرکت برای دسترسی آسان تر محصولات خود را در طبقه بندی های مختلفی قرار داده است.

به طور مثال اریسا دارای پنج مجموعه‌ی برنزی، نقره ای، طلایی، مروارید و الماس میباشد که هرکدام از این مجموعه ها یک بازه‌ی قیمتی خاص را در بر می گیرند. شما می توانید با توجه بودجه‌ای که در اختیار دارید طیف گسترده از محصولاتی که امکان خرید آن ها برای شما وجود دارد را مشاهده کنید.

همچنین شرکت اریسا محصولات خود را در مجموعه های دیگری نظیر هدایای شب یلدا، هدایای مدیریتی هدایای اقتصادی و … ارائه می کند.

باید هنگام خرید هدایا برای همایش های بین المللی به این موضوع توجه داشته باشیم که هدیه ای که ارائه می کنیم در واقع بازتابی از طرز تفکر و شخصیت ملت ما به حساب می آید. بنابراین چه هدیه ای می تواند از صنایع دستی ارزشمند کشورمان مناسب‌تر باشد؟ چرا که این هدایا قرار است به کشورهای مختلفی بروند و در صورتی که صنایع دستی ایرانی از جمله این هدایا باشد می تواند فرصت خوبی برای نشان دادن ذوق، هنر و سلیقه هنرمندان ایرانی به جهانیان باشد؛ همچنین این موضوع می‌تواند موجب آشنایی و علاقه مندی سایر کشورها به صنایع دستی محبوبه ایرانی شود و زمینه ساز صادرات و رونق تولید بیشتر آنها باشد.

صنایع دستی، بازتابی از فرهنگ و تمدن

 صنایع دستی ایران یک صنعت مستقل و کاملاً بومی میباشد که ریشه عمیقی در فرهنگ غنی نیاکان ما دارد.

در واقع صنایع دستی هر کشور بازتابی از فرهنگ و هویت مردم آن کشور می باشد و از آنجایی که این صنعت قدمتی دیرینه دارد؛ نشان دهنده‌ی طرز تفکر، میزان مهارت و خلاقیت گذشتگان هر منطقه است. بنابراین صنایع دستی غنی و ارزشمند ایران نشان‌دهنده‌ی مهارت  هنرمندان پرذوق و با سلیقه ای است که در این سرزمین می زیسته اند. البته این هنرمندان تنها مختص زمان گذشته نمی‌باشند! امروزه نیز مشاهده کار دست هنرمندانی ایرانی هستیم که که همه گان را اعم از خارجی و ایرانی، به حیرت و تشویق وامی دارد و هنر دست آنها در سراسر جهان ارزشمند و دارای احترام ویژه ای می باشند.

با توجه به اینکه صنایع دستی ایران سهم قابل توجهی از صادرات کالاهای کشور ما را دارد؛ میتوان متوجه محبوبیت صنایع دستی ما در نزد کشورهای خارجی و مردمان آنها شد. این موضوع می تواند فرصت بسیار خوبی برای اشتغال؛ درآمدزایی و همچنین نشان دادن فرهنگ غنی و ارزشمند ایرانی به مردم سراسر جهان باشد. در واقع ما می توانیم از طریق فروش و ارائه صنایع دستی سرزمین خود نقش مهمی آشنایی مردمان سایر کشورها با فرهنگ ارزشمند ایرانی داشته باشیم. چراکه این صنایع اطلاعات قابل توجه و مهمی از پیشینه و تاریخ کشور ما را به سایر جهانیان ارائه می کند.

در ادامه به معرفی چند محصول برجسته و ارزنده ی شرکت اریسا که می‌توانند انتخاب مناسبی برای هدیه دادن در همایش های رسمی و بین المللی باشند؛ میپردازیم.

ست آجیل خوری مس و پرداز با جعبه چوب و چرم (ترنجستان پرداز)

 این مجموعه نفیس شامل چهار عدد آجیل خوری ۱۱ سانتی متری و یک عدد شکلات خوری ۲۵ سانتی متری می باشد. طرح مس و پرداز کار شده روی این سرویس ارزنده، کار دست هنرمندان زحمتکش اصفهانی می باشد که تولید آن با دقت و ظرافت خاصی انجام گرفته است.

این ست می تواند زینت بخش دورهمی های خانوادگی شما در شب یلدا و . . . باشد. همچنین این سرویس نشان دهنده فرهنگ شیرین، خوردن آجیل در دورهمی های ایرانی به سایرین است.

ست آجیل خوری مس و خاتم

قالیچه ابریشمی دستباف

 فرش های دستباف از ارزنده‌ترین صنایع دستی ایرانی محسوب می‌شوند که در سایر کشورهای خارجی طرفداران زیادی را دارند.

از محصولات شکیل شرکت اریسا میتوان به این قالیچه‌ی ابریشمی دستباف اشاره کرد که هنر دسته فرشبافان  زحمت کش قم می باشد. این قالیچه‌ی نفیس دارای ابعاد ۶۰ در ۹۰ است.

نقوش و ترکیب رنگینی این قالیچه میتواند هر کس را در هر کجای جهان بر سر ذوق آورد و افراد را به داشتن یکی از این قالیچه های ابریشم ایرانی علاقمند سازد.

هدیه قالیچه ابریشم دست بافست سماور فیروزه کوبی

 این ست ارزنده شامل یک عدد سماور، قوری، جام پای سماور ، سینی و پارچ می باشد؛ که جمعاً این سرویس را به یک سرویس فوق العاده کاربردی تبدیل کرده است.

در تولید این مجموعه از سنگ های فیروزه‌ی نیشابور که از جمله ارزشمندترین سنگ های فیروزه به حساب می آیند؛ استفاده شده است.  قطعات این سنگ ها به صورت دستی و با دقت و ظرافت خاصی بر روی ظروف مسی قرار گرفته اند.

قوری، سماور و پارچ به همراه جام پای سماور از جمله ظروفی هستند که از گذشته در خانه هر ایرانی پیدا می‌شده و گرما بخش عصرانه ها و دورهمی های ایرانی بوده است . اما امروزه استفاده از این سرویس کمتر شده و اقلام دیگری جای آن را در میان مردم گرفته‌اند. چه خوب است که با خرید یکی از این سرویس‌های ارزشمند و قراردادن آن در خانه خود علاوه بر تجدید حال و هوای خانه های قدیمی ایرانی، به حمایت از هنرمندانی که در این زمینه مشغول به کار هستند بپردازیم.

سماور زیبای فیروزه کوبی

 

سخن پایانی

در این مطلب  سعی داشتیم که شما را با صنایع دستی ارزشمند ایرانی آشنا و از اهمیت و ضرورت استفاده از آن برای هدیه دادن یا مصارف شخصی آگاه سازیم .

شما برای خرید محصولاتی که در این مطلب معرفی شدند می توانید به سایت اریسا مراجعه و خرید خود را ثبت کنید. لازم به ذکر است که محصولاتی که در مطلب فوق ذکر شد در دسته بندی الماس محصولات اریسا که از بیشترین بازه‌ی قیمتی در بین محصولات این شرکت برخوردار هستند؛ بود. اریسا طیف گسترده ای از محصولات صنایع دستی را قیمت های متنوع دارا می‌باشد و شما می توانید با بودجه‌ای محدود نیز از اریسا خریدی با کیفیت و مطمئن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
تاثیر هدیه تبلیغاتی بر روی برندینگ شما
هدایای تبلیغاتی خوب چگونه باعث موفقیت برند شما می شوند؟
معرفی ست گلدان فیروزه کوبی
معرفی 6 ست هدیه گلدان فیروزه کوبی زیبا برای هدیه دادن
زیباترین دیزاین ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار
زیباترین دیزاین‌ ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار + معرفی پنج ست هفت سین زیبا برای هدیه به کارمندان
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من