11 ست هدیه صنایع دستی برای خانم ها

زمان مطالعه: 7 دقیقه
هدیه صنایع دستی برای خانم ها
در این مقاله میخوانید

معرفی صنایع دستی برای هدیه روز مادر 

هدیه دادن، یکی از زیباترین رسم هایی است که در بیشتر کشور های جهان رواج دارد. با این حال، می توان گفت انتخاب یک هدیه مناسب، زیبا و به صرفه یکی از سخت ترین کار ها است؛ مخصوصا اگر قرار باشد برای یک خانم هدیه تهیه کنید. خانم ها اصولا افرادی سخت پسند هستند و هرکدام سلیقه شخصی خود را دارند. در نتیجه اگر بخواهیم برای یک فرد محترم در صورتی که با سلیقه او آشنایی نداریم هدیه ای شکیل تهیه کنیم؛ اين 11 ست هدیه صنایع دستی برای خانم ها، بهترین گزینه پیش روی ما هستند.

زیرا هم نمایانگر احترام به تاریخ و فرهنگ ایران و هم نشان دهنده ارزشی است که برای فرد مقابل قائل هستیم. اریسا برای حل این مشکل چاره ای اندیشیده و محصولاتی متفاوت را برای حل این مشکل ارائه کرده است. در ادامه چند محصول مناسب هدیه دادن به بانوان ارائه می کنیم که می تواند گزینه ای مناسب شما برای خرید هدیه ای زیبا، شکیل و به صرفه باشد.

ست کیف و روسری و جعبه جواهرات خاتم كاری

می دانیم که کیف و روسری، در محضر بانوان از اهمیت زیادی برخورداند. پس شاید انتخاب یک کیف و روسری ست گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به عزیزانمان باشد. چه بهتر اگر این ست با جعبه جواهراتی از خاتم همراه باشد. جعبه جواهرات خاتم کاری شده زیبایی چشمگیری دارد و می تواند به دو چندان شدن جلوه محصول کمک کند. شرکت صنایع دستی اریسا مجموعه “مهربانو مدل تارا” را به شما پیشنهاد می کند.

مشاهده محصولات : صنایع دستی خاتم کاری

این مجموعه شامل ست کیف و روسری با ترکیب رنگی جذاب همراه یک جعبه جواهرات خاتم کاری شده می باشد. اریسا این ست کیف، روسری و جعبه جواهرات خاتم را با بسته بندی ای شکیل در یک جعبه هارد باکس به شما عزیزان عرضه می کند.

ست-کیف-و-روسری-و-جعبه-جواهرات-خاتم

ست کیف و روسری مدل لاله در جعبه هارد باکس

کیف و روسری مدل لاله نیز می تواند گزینه مناسب دیگری برای هدیه دادن به بانوان باشد. این ست هدیه صنایع دستی برای خانم ها شامل یک روسری با نقش و نگاری متشکل از طرح های سنتی نقاشی شده با طیف های متفاوت رنگ آبی آرامش بخش و یک کیف دوشی ست با روسری در سایزی کوچک و مناسب، می باشد. بهتر است بدانیم اریسا در بسته بندی صنایع دستی تبحر خاصی دارد در نتیجه شرکت صنایع دستی اریسا؛ این مجموعه را در یک هارد باکس زیبا و مستحکم به شما عزیزان ارائه می کند.

ست-کیف-و-روسری-مدل-لاله-در-جعبه-هارد-باکس

کیف دوشی چرم طبیعی زنانه مدل روژین

چرم طبیعی به علت دوام و ماندگاری بالاتر نسبت به چرم مصنوعی گزینه ای مناسب برای تهیه کیف های زنانه و مردانه می باشد. کیف یکی از پرکاربرد ترین لوازم برای خانم هاست. اگر این کیف از جنس چرم باشد لحظات خرید و استفاده از کیف برای بانوان لذت بخش تر خواهد بود. اگر به دنبال کیف از جنس چرم، شکیل و ارزشمند برای هدیه دادن هستید؛ ما کیف روشی چرم طبیعی زنانه مدل روژین را به شما پیشنهاد می کنیم این کیف علاوه بر زیبایی و استحکام؛ قیمتی مناسب را نیز دارا می باشد. زیرا که این کیف از چرم طبیعی ساخته شده و برازنده شما و عزیزان شماست.

کیف-دوشی-چرم-طبیعی-زنانه-مدل-روژین

شکلات خوری شش گوش خاتم كاری

خاتم از هنر های اصیل ایرانی است و کانون تولید آن هم اکنون شهر اصفهان شناخته می شود. خلاقیت و روشنفکری خالق این هنر، سبب پدید آمدن محصولی زیبا، چشم نواز و نفیس از چند ماده اولیه ساده همچون: استخوان حیوانات مختلف، چوب انواع درختان همچون گردو و مفتول های فلزی از جنس برنج، آلومینیوم و نقره شده است. شکلات و شیرینی خوری یکی از پر استفاده ترین وسایل تزئینی در خانه اکثر ما ایرانیان می باشد. یک شکلات خوری خاتم، قرار داده شده در یک هارد باکس مزین به طرح های نگارگری می تواند هدیه ای مناسب برای خانم ها و حتی گزینه ای مناسب برای هدایای سازمانی باشد.

 

شکلات-خوری-شش-گوش-خاتم

مشاهده محصولات : هدایای سازمانی

ست قندان، لیوان و قلمدان مینا

هنر میناکاری اغلب روی فلز مس انجام می شود؛ اما این محصول از تلفیق دو هنر اصیل و زیبای سفالگری و میناکاری تشکیل شده است که می تواند زیبایی میز پذیرایی، میز کار و یا حتی ویترین خانه شما را دو چندان کند. همانطور که واقف هستید سفالگری پیشینه ای چند هزار ساله دارد و ترکیب آن با هنر های متفاوت می‌تواند محصولاتی زیبا، جدید و دلنواز را به وجود آورد.

ست قندان، لیوان و قلمدان مینا که روی سفال پدید آمده است یکی از گزینه های مناسب برای هدیه به بانوان می باشد، زیرا خانم ها اغلب به دنبال لوازم زیبایی و با اصالت هستند. ما در شرکت صنایع دستی اریسا این مجموعه قلمدان، قندان و لیوان را در یک هارد باکس شکیل به شما عزیزان عرضه می کنیم.

 

ست-قندان-و-لیوان-و-قلمدان-مینا

گلدان صراحی مینا سایز 16 با جعبه ترمه

در فروشگاه های صنایع دستی، گلدان ها دارای جایگاه خاصی هستند چراکه اکثر ما به گل و گلدان علاقه خاصی نشان می دهیم و برای گل ارزش بسیاری قائلیم. اگر این گلدان ها با استفاده از هنر های دستی و ظریف همچون میناکاری، خاتم کاری، مس و پرداز و… مزین شده باشد ارزش آن برایمان چند برابر می شود.

میناکاری از دیگر هنرهای اصیل ایرانی است که پیشینه آن به بیش از سه هزار سال می رسد. از مهم ترین عواملی که سبب افزایش جذابیت محصولات مینا می شود؛ استفاده از رنگ های جادویی و آرامش بخشی همچون: فیروزه ای، قرمز، زرد، آبی و ارغوانی است. این محصول میناکاری شده در یک جعبه ترمه قرار گرفته است. همانطور که می دانیم ترمه نیز یکی از هنر های قدیمی و دلنشین ایرانی است؛ و با هدیه دادن این محصول ایران دوستی خود را به دیگران نشان خواهید داد.

مشاهده محصولات : محصولات میناکاری

گلدان-صراحی-مینا-16-سانتی

ساعت خورشیدی خاتم  كاری و مینا برجسته سایز 25

همه ما در طول روز برای تنظیم برنامه خود و داشتن زندگی منظم به ساعت نیاز داریم و ساعت ها بخش نسبتا مهمی را در دکوراسیون خانه به عهده دارند و این مسئله برای خانم ها حائز اهمیت است. در محصولات صنایع دستی، ساعت های دیواری بسیاری تولید می شوند که اکثر آنها با هنر های زیبای دستی چون: میناکاری، فیروزه کوبی، خاتم کاری، منتب کاری و… مزین می شوند.

ساعت خورشیدی خاتم و مینا یکی از محصولات شرکت صنایع دستی اریسا است که می تواند گزینه ای مناسب برای هدیه دادن به عزیزانتان باشد. موتور این ساعت دارای گارانتی پنج ساله است و شما می توانید با خیالی راحت این محصول را خریداری کنید.

ساعت-خورشیدی-خاتم-كاري-و-مینا-برجسته-25-سانتي

ست شکلات خوری فیروزه کوبی و ترمه اریسا در جعبه چوب و چرم

وسایل صنایع دستی خانه، می تواند گزینه ای عالی برای هدیه دادن به خانم ها باشد. فیروزه کوبی یکی از زیباترین هنر هاست؛ سنگ فیروزه علاوه بر خواص بسیار، از زیبایی چشمگیر و منحصر به فردی برخوردار است. این هنر اغلب روی فلز مس انجام میشود و زیبایی آن را دو برابر می کند. شکلات خوری فیروزه کوبی شده متناسب با سلیقه هر فردی است و هدیه گیرنده با دیدن آن متوجه ارزشی که برای او قائل هستید می شود.

در ست پرنیان فیروزفام؛ در کنار شکلات خوری فیروزه کووبی یک ترمه با ترکیب رنگی زیبا و دلنشین نیز قرار گرفته است. اریسا این مجموعه را در یک جعبه از جنس چوب با تزئیناتی از بافت چرم قرار داده و به شما عزیزان ارائه می کند. این محصول نه تنها مناسب هدیه دادن به بانوان، بلکه برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی انتخابی ایده آل است.

ست-شکلات-خوری-فیروزه-کوبی-ترمه-اریسا-در-جعبه-چوب-و-چرم

چای نوش شیشه ای دو نفره

چای یکی از قدیمی ترین و رایج ترین نوشیدنی ها میان ما ایرانیان است. نوشیدن چای در لیوانی زیبا و سبک می تواند موجب آرامش و رفع خستگی شما بشود. چای نوش شیشه ای دو نفره محصولی دیگر از شرکت اریسا است که در بسته بندی شکیل به شما عزیزان ارائه می شود. این محصول شامل دو لیوان کمر باریک، با طرح و نقشی خاطره انگیز همراه دو نعلبکی ست با لیوان می باشد.

این مجموعه در یک هارد باکس با طراحی جلد سنتی و جذاب عرضه می گردد. اگر فرصت خرید بیرون از خانه را ندارید، اریسا گزینه مناسبی برای تهیه صنایع دستی است؛ چراکه امکان خرید غیر حضوری را نیز برای شما عزیزان فراهم آورده است.

چای-نوش-شیشه-ای-دو-نفره

کیف پول چرم زنانه دو

این کیف پول، از چرم طبیعی ساخته شده و همانطور که می دانیم چرم طبیعی از ماندگاری و استحکام بالاتری نسبت به چرم مصنوعی برخوردار است. این کیف پول در کنار زیبایی از کارایی بسیاری نیز برخوردار می باشد. امکان قرار دادن کارت پول، کارت شناسایی، پول نقد و حتی تلفن همراه را دارد. این کیف پول چرم زنانه در جعبه مقوایی نفیس قرار گرفته و می تواند انتخابی ایده آل برای هدیه دادن باشد. امکان درج لوگو و پلاک روی محصول، ویژگی خوبی برای استفاده ار آن به عنوان هدایای تبلیغاتی یا سازمانی است.

کیف-پول-چرم-زنانه-دو

ست شکلات خوری چهارگوش و جادستمالی خاتم و نقاشی و سفره قلمکار

خاتم کاری از هنر های اصیل ایرانی است که می توان آن را به یکی از نگین های انگشتر صنایع دستی ایران تشبیه نمود؛ تلفیق این هنر با نقاشی توانسته اثری خارق العاده و چشم نواز را تولید کند. شکلات خوری و جادستمالی خاتم و نقاشی یکی از محصولات اریسا است که با هنر خاتم و نقاشی مزین شده است.

مشاهده محصولات : صنایع دستی خاتم کاری

مجموعه میزبان سه، شامل یک شکلات خوری چهارگوش و جادستمالی خاتم كاري و نقاشی همراه یک سفره قلمکار نفیس می باشد که این ست در یک هارد باکس با نقوش و طرح های سنتی مزین شده؛ قرار گرفته. این مجموعه مناسب هدیه دادن به بانوان است، زیراکه می تواند به دو چندان شدن زیبایی خانه کمک کند.

ست-شکلات-خوری-چهار-گوش-و-جادستمالی-خاتم-كاري-و-نقاشی-و-سفره-قلمکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
تاثیر هدیه تبلیغاتی بر روی برندینگ شما
هدایای تبلیغاتی خوب چگونه باعث موفقیت برند شما می شوند؟
معرفی ست گلدان فیروزه کوبی
معرفی 6 ست هدیه گلدان فیروزه کوبی زیبا برای هدیه دادن
زیباترین دیزاین ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار
زیباترین دیزاین‌ ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار + معرفی پنج ست هفت سین زیبا برای هدیه به کارمندان
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من