هدیه تبلیغاتی شب یلدا : هشت ست هدیه با دیوان حافظ

زمان مطالعه: 5 دقیقه
ست هدیه شب یلدا با دیوان حافظ
در این مقاله میخوانید

شب یلدا، شب حافظ خوانی و تفعل به این اثر ماندگار است. خواندن دیوان حافظ در شب یلدا، میراثی است از گذشتگان ما و سنتی است قدیمی و زیبا. هدیه دادن نیز، یکی دیگر از سنت های طولانی ترین شب سال است. اگر شما نیز به فکر تهیه هدیه شب یلدا هستید، ما برای شما پیشنهادی ویژه داریم: هدیه دیوان حافظ برای شب یلدا. بخصوص اگر به فکر خرید هدیه تبلیغاتی شب یلدا و یا هدیه سازمانی شب یلدا هستید، دیوان حافظ انتخابی ایده آل است. زیرا که دیوان حافظ، پای ثابت شب یلدا است. در این پست از وبلاگ شرکت صنایع دستی اریسا، میخواهیم چند نمونه از محصولات ویژه هدیه تبلیغاتی شب یلدا که دارای دیوان حافظ است را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

چرا شب یلدا دیوان حافظ هدیه دهیم؟

همیشه وقتی صحبت از شب یلدا می‌شود، دیوان حافظ و حافظ خوانی شب یلدا را نیز یاد می‌کنیم. دیوان حافظ، پای ثابت شب یلدا و مهمان همیشگی ما در طولانی ترین شب سال است. می‌توان گفت در کنار انار و هندوانه، دیوان حافظ هم به نمادی برای شب یلدا تبدیل شده است. بنابراین چه هدیه ای بهتر از یک ست هدیه که دارای دیوان حافظ است، برای شب یلدا سراغ دارید؟

اگر به فکر انتخاب و خرید هدیه تبلیغاتی شب یلدا هستید، ست های دارای دیوان حافظ را هم بررسی کنید. با هدیه ی دیوان حافظ در شب یلدا، نشان می‌دهید که به سنت ها و فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اهمیت داده و برای آن ارزش قائلید.

ما در اریسا، چندین محصول ویژه هدیه تبلیغاتی و هدیه سازمانی شب یلدا طراحی و ارائه کرده ایم. در طراحی این محصولات، به سلایق مختلف و میزان بودجه شرکت ها و سازمان ها توجه کرده ایم تا ست های هدیه شب یلدا، همه پسند و بصرفه باشند.

شب یلدا و دیوان حافظ

بسته بندی هدیه تبلیغاتی شب یلدا

توجه به بسته بندی صنایع دستی، همواره در اولویت های بالای مجموعه صنایع دستی اریسا بوده است. صنایع دستی اریسا، بعنوان یکی از مجموعه های پیشرو در عرصه بسته بندی صنایع دستی، تندیس ها و گواهینامه های زیادی در این باره کسب کرده است. در ادامه می‌توانید تعدادی از این تندیس ها و گواهینامه ها را مشاهده کنید:

بسته بندی هدایای تبلیغاتی شب یلدا - هدیه شب یلدا با بسته بندی نفیس

ما برای هدایای شب یلدا، بسته بندی ویژه ای طراحی کرده ایم که حس و حال و رنگ و بوی شب یلدا را دارد. جنس این بسته بندی، از نوع هاردباکس است و دارای محلی ویژه برای درج لوگو و نام اهداکننده دارد.

 

هدیه تبلیغاتی شب یلدا و دیوان حافظ

در ادامه، چند محصول ویژه هدیه تبلیغاتی شب یلدا که دارای دیوان حافظ نیز می‌باشند، معرفی خواهند شد:

 

ست فانوس و سفره قلمکار و دیوان حافظ

این محصول، یک محصول زیبا و کاربردی است. چراغ سنتی بکار رفته در این ست، هدیه ای منحصر بفرد ویژه طولانی ترین شب سال است. همچنین در جعبه این محصول، یک انار سفالی قرمز رنگ نیز وجود دارد که انار، مظهر فراوانی و برکت در شب یلدا است. علاوه برا این، یک سفره قلمکار که هنر دست مردمان اصفهان است خواهید دید که پر از طرح و نقش سنتی و جلوه گر هنر اصفهان است.

هدیه شب یلدا

 

ست ترمه و شکلات خوری خاتم و دیوان حافظ

اگر به دنبال مجموعه ای هستید که در عین شکیل و نفیس بودن، بتواند جلوه گر هنر اصیل ایرانی باشد، این محصول، می‌تواند گزینه ی ایده‌آلی باشد. در جعبه این محصول یک ترمه زیبا، بعلاوه یک شکلات خوری خاتم‌کاری چوب و یک دیوان حافظ قرار دارد.

هدیه شب یلدا

 

بسته ترمه یلدا (پک دیوان حافظ و ترمه افشاری)

این محصول شامل یک ترمه افشاری، یک انار سفالی، یک قندان مسی ( که در صورت دلخواه می‌تواند همراه با آجیل اعلا عرضه شود) و یک دیوان حافظ است. بسته بندی این محصول، خود نیز دارای طرح ترمه است. با انتخاب این محصول بویژه هدیه تبلیغاتی شب یلدا، مجموعه ای از چهار محصول زیبا با یک بسته بندی زیبا خواهید داشت.

هدیه تبلیغاتی شب یلدا - ست هدیه ترمه افشاری و دیوان حافظ

 

پک دیوان حافظ و قندان مسی در جعبه هاردباکس طرح مینا

دیوان حافظ، قندان مسی با طرح انار و سفره قلمکار، مجموعه ای زیبا برای هدیه شب یلدا تشکیل داده اند. سفره قلمکار یکی از هنر های زیبای اصفهان است. سفره قلمکار داخل این ست، دارای ابعاد 40 در 40 سانتی متر است. ظروف مسی بویژه قندان مسی، از جاذبه و زیبایی خاصی برای ما برخورداند.

هدیه شب یلدا

 

ست گلیم و شکلات خوری خاتم و دیوان حافظ

این ست نیز علاوه بر دیوان حافظ، دارای شکلات خوری خاتم کاری، انار سفالی و گلیم قرار دارد. این محصول را به کسانی که قصد اهدای هدیه ای ماندگار و کاربردی برای شب یلدا دارند، توصیه می‌کنیم.

هدیه شب یلدا

 

بسته تحفه یلدا (پک دیوان حافظ و آجیل خوری خاتم کاری)

این محصول، یکی از انواع ست های پذیرایی است که ما برای شب یلدا در نظر گرفته ایم. در جعبه این محصول، علاوه بر دیوان حافظ، یک شکلات خوری خاتم کاری قرار گرفته که در صورت درخواست شما، می‌تواند با آجیل مرغوب پر شود. بسته بندی جعبه هاردباکس با طرح مینا، بر زیبایی این محصول افزوده است.

هدیه تبلیغاتی شب یلدا - بسته تحفه یلدا ( آجیل و دیوان حافظ)

 

بسته پذیرایی میوه خشک

یکی دیگر از ست های پذیرایی اریسا ویژه شب یلدا، بسته پذیرایی میوه خشک است که در آن، علاوه بر یک دیوان حافظ با جلد چرمی، یک سفره قلمکار به ابعاد 40 در 40 سانتی متر و یک بسته میوه خشک قرار دارد. میوه خشک، از دیرباز در شب یلدا حضور داشته. در ایام قدیم، میوه های تابستانی را خشکانده و برای شب یلدا نگه می‌داشتند. میوه خشک موجود در این محصول، دارای بهترین کیفیت بوده و گلچینی است از بهترین میوه های خشک ایران.

هدیه شب یلدا - بسته پذیرایی میوه خشک

 

بسته میوه یلدا

اگر بدنبال یک هدیه شب یلدای بصرفه و خاطره انگیز هستید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. میوه ها و خوراکی ها خوشمزه، پای ثابت شب یلدا بوده و طعم آن ها خاطره انگیز است. بسته میوه یلدا، بصرفه ترین هدیه تبلیغاتی برای شب یلدا است که میتوانید به همکاران، دوستان، مشتریان، کارکنان و … بدهید. بسته هدیه میوه خشک یلدا، همانند طعم میوه خشک آن، شیرین و خاطره انگیز بوده و همانند دیوان حافظ آن، پر مفهوم است.

هدیه تبلیغاتی شب یلدا - بسته دیوان حافظ و میوه خشک

 

با هدیه شب یلدا، خاطره ای خوش برای مخاطبان کسب و کار خود بسازید

بسیاری از سازمان ها و شرکت ها به فکر تهیه هدیه تبلیغاتی و هدیه سازمانی برای شب یلدا هستند. پس چرا شما این کار را نکنید؟ با اهدای هدایای خلاقانه و خاطره انگیز، شب یلدا را برای مخاطبان خود زیبا تر کنید. شب یلدا، شب دورهمی و دوستی و محبت و خاطره گویی است. این شب، قدمت بسیاری دارد و از سنت های دیرینه ایران است. پس با اهدای یک هدیه تبلیغاتی بصرفه و کاربردی برای شب یلدا، شریک خاطرات مخاطبان خود شوید. برای مشاهده سایر محصولات ویژه هدیه شب یلدا، لطفا از صفحه هدیه تبلیغاتی شب یلدا بازدید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
معرفی ست گلدان فیروزه کوبی
معرفی 6 ست هدیه گلدان فیروزه کوبی زیبا برای هدیه دادن
زیباترین دیزاین ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار
زیباترین دیزاین‌ ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار + معرفی پنج ست هفت سین زیبا برای هدیه به کارمندان
آداب و رسوم و سنت های هدیه دادن در سرتاسر جهان
آشنایی با سنت‌های هدیه دادن در سراسر جهان
ایده خرید هدیه عید نوروز برای عروس
16 ایده خرید هدیه عید نوروز برای عروس
هدیه برای همسر عاشق قهوه
برای کسی که عاشق قهوه‌ است، چه کادویی بخریم؟
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من