هدیه مراسم تودیع و معارفه

زمان مطالعه: 2 دقیقه
هدیه مراسم تودیع و معارفه
در این مقاله میخوانید

یکی از مرسوم‌ترین مراسم‌ها در سطح مدیران، مراسم تودیع و معارفه است. در مراسم تودیع و معارفه بیشتر به قدردانی از زحمات مدیر قبلی و آشنایی با مدیر جدید پرداخته می شود. یکی از چیزهایی که در مراسم تودیع و معارفه بسیار مهم است متن سخنرانی مدیران است ولی آنچه برای برگزارکنندگان مراسم تودیع و معارفه بسیار مهم است هدایایی است که برای تقدیر از مدیریت قبلی و شروع به کار مدیر جدید به آنها داده می شود. هدیه مراسم تودیع و معارفه از آن جهت حائز اهمیت است که برای مدیری که از مجموعه می رود یک خاطره ی ماندگار و خوب بسازد و برای مدیری که تازه شروع به کار می کند همراه با انرژی مثبت و انگیزاننده باشد.

یکی از عمده ترین هزینه هایی که برای مراسم تودیع و معارفه می شودای هم تهیه ی همین هدایا است. هدیه مراسم تودیع و معارفه از انواع هدیه سازمانی است که بیش از سایر هدیه ها به چشم می‌آید. به همین دلیل، میبایست دارای یک بسته بندی شیک و مدیریتی باشد تا حضار حاضر در  مراسم تودیع و معارفه نیز دید خوبی نسبت به هدایای داده شده داشته باشند.

از آنجایی که مراسم تودیع و معارفه برای مدیران مجموعه ها برگزار می شود چه بهتر که هدیه مراسم تودیع و معارفه از کالاهای ایرانی تهیه شوند. این امر برای استفاده از کالاهای ایرانی در زیرمجموعه های تحت مدیریت مدیران یک یادآوری است. به علاوه استفاده از کالای ایرانی به عنوان هدیه در مراسم تودیع و معارفه، با توجه به تعداد زیاد اینگونه از مراسمات، کمک بزرگی به اقتصاد و چرخه ی تولید کشور است.

با توجه به توضیحات داده شده، استفاده از صنایع دستی ایرانی یکی از بهترین گزینه ها برای هدایای مراسم تودیع و معارفه می باشد. صنایع دستی ایرانی، علاوه بر هنر به کار رفته در آن، یادآور فرهنگ اصیل ایرانی است. هنر دست استاد هنرمند ایرانی برای همیشه برای مدیران ماندگار خواهد بود و هرگز جلوه و زیبایی خود را از دست نخواهد داد. اریسا با طراحی بسته بندیهای شیک و مناسب استفاده از صنایع دستی ایرانی به عنوان هدیه در مراسم تودیع و معارفه را تسهیل کرده است. این بسته بندیهای خلاقانه و جذاب مراسم تودیع و معارفه را برای همیشه در ذهن مخاطبان شما ثبت خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با بسته بندی های ما، می‌توانید صفحه ی بسته بندی صنایع دستی را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
معرفی ست گلدان فیروزه کوبی
معرفی 6 ست هدیه گلدان فیروزه کوبی زیبا برای هدیه دادن
زیباترین دیزاین ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار
زیباترین دیزاین‌ ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار + معرفی پنج ست هفت سین زیبا برای هدیه به کارمندان
آداب و رسوم و سنت های هدیه دادن در سرتاسر جهان
آشنایی با سنت‌های هدیه دادن در سراسر جهان
ایده خرید هدیه عید نوروز برای عروس
16 ایده خرید هدیه عید نوروز برای عروس
هدیه برای همسر عاشق قهوه
برای کسی که عاشق قهوه‌ است، چه کادویی بخریم؟
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من